آموزش پروفایل اینستاگرام 2021-04-27
آموزش اینستاگرام؛ آموزش کامل اینستا با آپدیت جدید 2022 اینبو
توی این دوره آموزشی بینظیر یاد میگیرید که چطور یک پیج حرفهای بسازید، کپشن اصولی بنویسید و حرفهای هشتگگذاری کنید. پس می توان گفت قابلیت گاید در اینستاگرام و قابلیتراهنما در اینستاگرام می تواند برای شما پولساز و درآمدزا باشد و در عین حال کاربر را راحتتر خواهد کرد. در این قیمت از آموزش صفر تا صد اینستاگرام سعی داریم نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. بنابراین تمام مراحل زیر را گام گام با ما انجام دهید.
به سراغ گزینه Following در زیر تصویر پروفایل او بروید. در پروفایل او، گزینه Following را زیر تصویر پروفایل او بزنید. به سراغ منوی همبرگر (آیکن سه خط افقی) در گوشه بالا سمت راست بروید.
اگر ویدیوهای آموزشی یا تبلیغاتی برای سایت خود دارید، میتوانید در توضیحات ویدیو لینک سایت خود را قرار دهید. کاربران میتوانند با مشاهده ویدیو و مطالعه توضیحات، به راحتی به سایت شما منتقل شوند. امنیت پیج اینستاگرام یکی از دغدغههای اصلی کاربران و کسبوکارها در دنیای دیجیتال است. با توجه به رشد روزافزون استفاده از این پلتفرم و اطلاعات حساس ذخیرهشده در حسابهای کاربری، حفظ امنیت پیج اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است.
در این مقاله اشاره مختصری به این الگوریتم کردیم اما آموزش کامل آن نیاز به صرف وقت بیشتری دارد. در مقاله «الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱» میتوانید با تمام فوت و فنهای قوانین اینستاگرام آشنا بشوید. اگر افراد خریدی از شما داشتهاند پیگیری کنید تا محصول حتما به دست آنها برسد و در صورت امکان نظر آنها را در مورد محصول بپرسید. ۱- اپلیکیشن اینستاگرام را از یک استور معتبر نصب کنید. با لایک کردن پستها در واقع نسبت به پسندیدن آن پست واکنش نشان میدهید که با لمس علامت قلب در کنار هر پست میتوانید آن را لایک کنید.
برای اتصال اکانت اینستاگرام به توییتر مانند مراحل قبل را پیش بروید با این تفاوت که به جای فیسبوک توییتر را انتخاب کنید و ادرس اکانت و پسورد توییتر خود را در قسمت مربوطه وارد کنید و گزینه authorize app را بزنید. اگر مراحل را درست پیش رفته باشید آیکون آبی رنگ توییتر را مشاهده خواهید کرد. در اینستاگرام شما امکان ایجاد اکانت های مختلفی برای اهداف متفادت وجود دارد.
اگر به سراغ وبسایت اینستاگرام رفتهاید، به محض ورود به حساب کاربری خود نوار جستجو را در بالای فید مشاهده خواهید کرد. در گوشه پایین سمت راست روی آیکن دایرهای شکل کوچک بزنید تا قادر به انتخاب از میان گزینههای مختلف پسزمینهها باشید. ناگفته نماند اگر از اینستاگرام برای ارتقا کسب و کار خود، برندسازی شخصی و پیدا کردن پروژه و شغل استفاده میکنید، بهره گرفتن از لینکدین نیز در کنار آن میتواند منجر به نتایج بهتری شود.
علاوه بر این، پیج اینستاگرام به عنوان یک کانال ارتباطی میان برند و مشتریان عمل کرده و امکان تعامل و بازخورد فوری را فراهم میآورد. در سالهای اخیر، با رشد تعداد کاربران این پلتفرم و افزایش اعتماد به خرید از طریق اینستاگرام، استفاده از این شبکه اجتماعی به یک استراتژی ضروری برای افزایش فروش و جذب مشتریان جدید تبدیل شده است. در صورتی که این شرایط را دارا بودید می توانید درخواست خود را برای گرفتن تیک آبی به اینستاگرام بدهید.
در صورتی که اکانت فیسبوک ندارید با انتخاب گزینه Create New Facebook Account اقدام به ساخت آن کنید. بر روی گزینه فیسبوک ضربه طده و نام کاربری فیسبوک خود را وارد کنید. در این قسمت نام شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، تامبلر و… را می بینید. اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یکی از زیرشاخههای بازاریابی دیجیتال نیاز به استراتژیهای خوب دارد تا نتیجه بدهد. پس باید بتوانید انواع استراتژی را برای اهداف مختلف طراحی کنید.
با افزودن مخاطبان مورد نظر به لیست هاید استوری، هر زمان که اقدام به انتشار استوری کنید، آن استوری برای افراد موجود در لیست، نمایش داده نخواهد شد. برای گذاشتن استوری کلوز فرند کافیست عکس مورد نظر خود را در بخش استوری انتخاب کرده، سپس هنگام انتشار، گزینهی Close Friends را در پایین صفحه انتخاب کنید. ما در مقالهی ساخت کانال در اینستاگرام، به طور کامل مراحل ایجاد یک کانال در اینستاگرام را آموزش دادهایم تا به کمک آن بتوانید بهراحتی یک کانال با دنبالکنندگان بسازید. پساز ضربهزدن روی این آیکون درصورتیکه برای اولینبار است که پستی را ذخیره میکنید، اینستاگرام به شما پیشنهاد میدهد که یک مجموعه برای ذخیرهی این پست انتخاب کنید.
این کلمه نیز مانند فالووینگ در قسمت پروفایل پیجها به چشم میخورد و نشان دهنده تعداد افراد و پیجهایی است که پیج موردنظر را دنبال میکنند. شما میتوانید پس از اتمام این مطلب، مقاله ” آموزش جذب فالوور واقعی ” را نیز مطالعه کنید. شما بدون آگاهی و اطلاع از معنی و مفهوم اصطلاحات اینستاگرامی نمیتوانید به درستی با برنامه کار کنید به همین دلیل در ادامه مقاله آموزش اینستاگرام از صفر تا صد اصطلاحات پرکاربرد و مهم اینستاگرام را به همراه توضیحاتشان بیان میکنیم. نحوه ورود به اپلیکیشن اینستاگرام با توجه به آپدیت این برنامه متفاوت خواهد بود که در این قسمت از آموزش اینستاگرام از صفر تا صد ما به معرفی و توضیح هر دو روشی که ممکن است در حین ثبت نام با آن روبرو شوید میپردازیم. برای بهرهبرداری کامل از تمامی امکانات اینستاگرام و استفاده مؤثر از آن برای اهداف شخصی یا کسبوکار، نیاز به آموزش صفر تا صد اینستاگرام دارید. شما میتوانید از دورههای آموزش دیجیتال مارکتینگ و آموزش اینستاگرام مکتب خونه برای این منظور استفاده کنید.
سپس میتوانید این ویدیوهای کوتاه و جذاب را درون اینستاگرام، فیسبوک یا هر وبسایت و شبکه اجتماعی دیگری به اشتراک بگذارید. اما برای استفاده از این ابزار نیازی به حساب کاربری اینستاگرام ندارید. اینستاگرام صرفا پلتفرمی برای به اشتراکگذاری تصاویر مربوط به مسافرت و سلفیهایی که درست قاببندی شدهاند نیست. با قابلیتهای پیامرسانی اینستاگرام، میتوانید روی پلتفرمهای iOS و اندروید چتهایی ویدیویی با حضور حداکثر شش فالوئر یا دوست فیسبوکی داشته باشید. نیاز به افراد بیشتری درون چت ویدیویی خود دارید؟ اینستاگرام اجازه میدهد به ساخت یک اتاق یا Room نیز بپردازید و لینک آن را با سقف ۵۰ نفر که لزوما اینستاگرام، فیسبوک مسنجر یا فیسبوک را در اختیار ندارند به اشتراک بگذارید. در ادامه آموزش اینستاگرام به شما میگوییم چطور قادر به برقراری چت ویدیویی با دوستان و فالوئرها خواهید بود.
بررسی استراتژیهای موفق رقبا و روشهایی که آنها برای جذب فالوور و تعامل بیشتر استفاده میکنند، میتواند به شما کمک کند تا بهترین راهکارهای خود را انتخاب کنید. البته مهم است که ایدههای جدید و خلاقانه برای برند خود ایجاد کنید تا از رقبا متمایز باشید. هشتگها ابزار قدرتمندی برای گسترش دسترسی به پستهای شما هستند. اینستاگرام بهطور خاص به هشتگها توجه زیادی دارد و به همین دلیل استفاده درست از آنها میتواند باعث شود که پستهای شما بیشتر دیده شوند.
این قسمت به آموزش کامل اینستاگرام در زمینه استوری می پردازیم. راه های زیادی برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام وجود دارد، خرید فالوور فیک اینستاگرام راهی مطمئن برای رشد پیجهای اینستاگرامی است. با استفاده از منو activity شما می توانید کسانی که پست هایتان را لایک کرده اند و یا کامنت گذاشته اند و شما را فالو کرده و یا اینکه درخواست فالو به شما داده اند را مشاهده کنید. این منو با استفاده از آیکون قلب در قسمت پایین اینستاگرام مشخص شده است. اینستاگرام دارای قسمت های مختلفی است که در این قسمت به آموزش کامل اینستاگرام برای افراد مبتدی پرداخته ایم.
Instagram Insights یکی از ابزارهای رایگان اینستاگرام است که اطلاعات دقیق درباره میزان بازدید، تعاملات و دسترسی به مخاطبان شما را به شما میدهد. این ابزار به شما کمک میکند تا متوجه شوید کدام نوع محتوا بهترین عملکرد را دارد و بر اساس آن برنامهریزیهای خود را تنظیم کنید. مسابقات و قرعهکشیها یکی از روشهای عالی برای جذب فالوور و ایجاد تعامل در اینستاگرام هستند.
پروفایل حرفهای اینستاگرام به عنوان یک ابزار مهم برای تبلیغات و ارتباط با مخاطبان اساسی است. با تنظیمات مناسب، استراتژی محتوا، ارتباط موثر با مخاطبان و بهبود مستمر پروفایل، میتوانید شناخت خود را افزایش دهید و به هدفهای خود برسید. از اینجا به بعد، با تلاش مداوم برای بهبود پروفایل خود در اینستاگرام، میتوانید در جلب مخاطبین هدف موفقتر عمل کنید.
بیوگرافی یا به اختصار بیو (Bio)، بخشی است که در زیر نام کاربری و عکس پروفایلتان در صفحهی شما نمایش داده میشود. این بخش، معرفی کوتاهی درباره شما است و میتواند شامل شغل شما، چیزهایی که دوست دارید، محل زندگیتان یا کسبوکاری باشد که انجام میدهید. اگرچه خرید فالوئر در اینستاگرام گزینهای است که پیش روی تمام کاربران وجود دارد، اما اگر به دنبال کاربرانی واقعی میگردید که حقیقتا پستهای شما را لایک میکنید، چنین کاری پیشنهاد نمیشود. خرید فالوئر در سایتهای شبکه اجتماعی تنها زمانی پیشنهاد میشود که صرفا بخواهید رقم فالوئرها را افزایش دهید و هدف دیگری نداشته باشید. شبکههای اجتماعی در دنیای امروز تبدیل به ابزاری قدرتمند برای کسبوکارها و همینطور برندهای شخصی شدهاند و استفاده از آنها میتواند به معنای دستیابی به فرصتهای شغلی و مشتریان تازه باشد.
بنابراین اگر پروفایل اینستاگرام خود را در حالت خصوصی قرار نداده باشید، هرکسی میتواند استوریها و هایلایتها را ببیند. کاربرد آرشیو در اینستاگرام بایگانی کردن استوریها و پستهای منتشر شده است مثلا زمانی که قصد دارید پستی را برای مدتی از صفحه خود پاک کنید میتوانید از این قابلیت استفاده نمایید و آن را وارد بخش Archive کنید. برای ورود به بخش Archive اینستاگرام ابتدا باید وارد صفحه پروفایل شده و از طریق کلیک بر روی سه خط بالای صفحه گزینه Archive را انتخاب کنید و به کلیه استوریها و پستهای بایگانی شده خود دسترسی داشته باشید. حتی خود سازندگان اینستاگرام هم فکرش را نمیکردند که ایده آنها برای اشتراک تصاویر خود با دوستانشان، به چنین برنامه جامع، پیچیده و محبوبی تبدیل شود.
همچنین میتوانید از سایت ProfilePictureMaker.com برای زیباتر کردن عکس پروفایل اینستاگرامتان استفاده کنید. مثلاً آیدی قبلی پیج ما alefban بود که پس از دیسیبل شدن، پیج جدید را با آیدی dmbaam_com ساختیم. یکی دیگر از مزایای کوتاه بودن نام کاربری این است که اگر زمانی خواستید برای پیجتان تیک آبی بگیرید، اگر نام کاربری شما بلند باشد، تیک آبی شما در خیلی از گوشیهای موبایل دیده نمیشود. همانطور که قبلاً هم گفتم، آیدی پیج یکی از قسمتهای بسیار مهم در پروفایل اینستاگرام است که برای داشتن یک پروفایل حرفهای و البته زیبا، باید نکاتی را برای انتخاب نام کاربری یا آیدی پیج درنظر گرفت که در اینجا نکاتی را توضیح میدهم.
اگر رمز عبور خود را فراموش کردهاید، میتوانید به صفحه ورود اینستاگرام بروید و روی گزینه «رمز عبور را فراموش کردهاید؟» کلیک کنید. سپس از طریق ایمیل یا شماره تلفن همراهی که با حساب خود مرتبط است، یک پیوند بازیابی ارسال میشود. با کلیک بر روی این پیوند، میتوانید رمز عبور جدیدی برای حساب خود تنظیم کنید. ابتدا از معرفی نرم افزارهای کمک کننده به تولید محتوا شروع میکنیم، از معروف ترین آنها که همه آن را میشناسند نرم افزار Adobe Spark است. این نرم افزار همانقدر که معروف میباشد همانقدر هم دارای قابلیتهای زیادی میباشد این نرم افزار به شما کمک میکند تا با ترکیب کردن عکسها، متنها و صداها و با کلی طرح های گرافیکی دیگر ویدو های مورد نظر خود را بسازید. بعضی از اوقات لازم است از یکی از افرادی که با او در ارتباط هستید برای مدتی فاصله بگیرید و شاید در این مسیر دیگر علاقهمند به مشاهده پستهای او نباشید.
اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار دردنیاست که روزانه میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. امروزه اینستاگرام به بستر مناسبی برای کسب درآمد و شهرت تبدیل شده و عده زیادی از این طریق توانسته اند برند خود را به دیگران معرفی کرده و درآمد زیادی به دست بیاورند. در این مقاله به آموزش کامل اینستاگرام پرداخته ایم پس اگر می خواهید بیشتر درباره این شبکه اجتماعی پرطرفدار بدانید با فالوکمپ همراه باشید . اگر قصد تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر را دارید یا صفحه اینستاگرام مربوط به یک برند یا کسب و کار را راهاندازی کردهاید، باید بدانید که نیاز به یک بیوی حرفهای دارید که توجه مخاطبان را به صفحه شما جلب کند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد محتوای ارزشمند، مقاله “تولید محتوای اینستاگرام” را مطالعه کنید. برای شروع ضبط روی آن ضربه بزنید و دوباره روی آن ضربه بزنید تا کلیپ پایان یابد. همچنین میتوانید روی رول دوربین خود در پایین سمت چپ ضربه بزنید تا یک ویدیو از رول دوربین خود اضافه کنید.برای تماشا، برش یا حذف کلیپ قبلی که ضبط کرده اید، روی previous ضربه بزنید. روی Done در پایین سمت راست ضربه بزنید.در Next (Android) یا Preview (iPhone) ضربه بزنید تا برچسب، نقاشی و متن به حلقه خود اضافه کنید یا آن را در دستگاه خود دانلود کنید.
شما به دنبال کردن اکانتهایی که جالب توجه هستند میپردازید. سپس میتوانید پستهای دیگران را لایک کنید یا برای آنها کامنت بگذارید و عکس این موضوع هم صادق است. چه بخواهید به شکلی بیسر و صدا فعالیت کنید و چه جامعه مخاطبانی وسیع به دست آورید، میزان فعالیت در اینستاگرام به خود شما بستگی دارد و اجباری به هیچ کار خاصی نیست. راههای زیادی برای افزودن یک استوری وجود دارد، اما سادهترین راه این است که روی آیکنی که در گوشه چپ و بالای فید تعبیه شده بزنید.
می توانید بدون نصب کردن هیچ برنامه ای با وارد شدن به سایت اینستاگرام از طریق گوگل به نشانی اکانت خود را لاگین کرده و همیشه از طریق این سایت وارد حساب خود شوید. در روند انتشار پست با استفاده از گزینه Tag people میتوانید افراد را روی عکس تگ کنید. در استوری هم ابتدا @ را تایپ کرده سپس آیدی فد مورد نظر را بنویسید. در نهایت اگر روزی دیگر نیاز یا علاقهای به اکانتتان نداشتید، میتوانید آن را به صورت همیشگی یا موقت غیرفعال کنید.
در مرحله پایانی اینستاگرام از طریق متصل شدن به لیست مخاطبان شما، صفحه افرادی که جزو مخاطبین شما هستند را به شما نمایش میدهد و آنها را به عنوان فالورهای پیشنهادی به شما معرفی میکند. توجه داشته باشید که اگر نام کاربری انتخابی شما قبلا توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد شما نمیتوانید به مرحله بعدی بروید و برای عبور از این مرحله باید تغییراتی در نام کاربریتان ایجاد کنید مثلا از نماد آندرلاین (_) یا اعداد استفاده کنید. در مرحله سوم نوبت به وارد کردن نام کامل خود و انتخاب رمز عبور میرسد که پس از طی کردن این مرحله و انتخاب گزینه Next شما باید نام کاربری موردنظرتان را نیز انتخاب کرده و وارد کنید. کارشناسان دیجیتال مارکتینگ که بهعنوان ادمین یا مدیران بازاریابی برای برندهای مختلف فعالیت میکنند، نیاز به آشنایی کامل با ابزارهای بازاریابی اینستاگرام دارند. این افراد باید نحوه ساخت پیج، استفاده از تبلیغات پولی، تجزیه و تحلیل دادهها و بهینهسازی محتوا را یاد بگیرند.
اگر در قسمت بالای صفحه گزینه ایمیل را انتخاب کرده باشید در کادر مربوطه باید آدرس ایمیلتان را وارد کرده و سپس بر روی گزینه Next کلیک کنید. آموزش تصویری استفاده از اینستاگرام میتواند برای کسانی که تازه شروع کردهاند مفید باشد زیرا بهطور تصویری و واضح نحوه عملکرد هر بخش را نشان میدهد. در این مرحله، کاربران میتوانند با تعاملات اولیه همچون لایک کردن، کامنت گذاشتن و فالو کردن آشنا شده و با استفاده از آموزشهای رایگان در فضای آنلاین، بهراحتی شروع به کار کنند. برخلاف استوریها که محدود به 24 ساعت هستند، نوتها بیشتر جنبه اطلاعرسانی داشته و بهطور مداوم در دسترس دنبالکنندگان قرار میگیرند.
برای ارسال یک تصویر یا ویدیو به شکلی سریع و بدون نیاز به باز کردن صفحه مکالمه، روی Camera در سمت راست تمام پیامهایی که درون اینباکس لیست شدهاند بزنید. در زیر تب Recents، به سمت پایین اسکرول کنید تا قادر به انتخاب یک تصویر یا ویدیو از گالری خود باشید. اگر پست از اکانتی عمومی با قابلیت اشتراکگذاری ارسال شده باشد، میتوانید آن را درون استوری اینستاگرام خود نیز منتشر کنید. با کلیک روی آیکن Direct Message (به شکل یک هواپیمای کاغذی، مشابه با لوگوی تلگرام) میتوانید تاریخچه فعالیتهای خود در میان پیامهای خصوصی را مشاهده کنید.
علاوه بر امکان ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام، شما میتوانید هر پست یا ریلزی را که در اینستاگرام میبینید و صاحب صفحهی آن، اجازهی ذخیرهکردن این موارد را به دیگران داده باشد، در حساب خود ذخیره کنید. پس از ورود به صفحهی چت با مخاطب موردنظر خود، میتوانید علاوه بر ارسال پیام زمان بندی شده در اینستاگرام یا پیام متنی ساده، با او بهصورت صوتی یا ویدئویی تماس بگیرید. برای برقراری تماس صوتی یا تصویری با فرد دلخواهتان، کافی است در صفحهی چت با او، به ترتیب روی آیکونهای شبیه به گوشی و دوربین در بالای صفحه ضربه بزنید. درصورتیکه مخاطب شما این تماس را قبول کند، میتوانید با او گفتگو کنید. با ضربهزدن روی گزینهی Account Center (مرکز حساب) در بخش تنظیمات اینستاگرام، میتوانید به گزینههای مهمی برای مدیریت بهتر حساب کاربری خود بعد از نصب اینستاگرام جدید دسترسی داشته باشید.
آموزش نصب اینستاگرام جدید و راه اندازی آن بسیار ساده است و می توانید آن را هم روی گوشی و هم کامپیوتر خود نصب کنید. Explore یا اکسپلور، صفحهای است که شما به عنوان یک کاربر برای پیدا کردن محتواهای جدید از کسانی که آنها را فالو ندارید از آن استفاده میکنید. در این صفحه براساس نوع پیجهایی که شما دنبال میکنید همیشه محتواهای تصادفی در همان رابطه وجود دارند که ممکن است باعث شوند شما پیج جدیدی را کشف کرده و آن را دنبال کنید.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام