افزایش نرخ اشتراک در وبینارهای تخصصی
بررسی وبینار GoTo، قیمت گذاری، ویژگی ها با مزایا و معایب
همچنین ابزارهای تحلیلی قدرتمندی را برای کمک به بهینهسازی استراتژی رویداد شما، از جمله گزارشهای جامع شرکتکنندگان و گزارشهای تحلیلی رویداد قابل دانلود، ارائه میکند. در پست های اینستاگرام و لینکدین خود کدام موضوعات بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار گرفته است؟ نظرات خود را در انتهای این صفحه ارسال کنید تا با هم در یک طوفان فکری مشارکت داشته باشیم. وقتی موضوعات وبینار خود را انتخاب می کنید اگر دارای سایت اختصاصی هستید به بخش محتواهای داخل سایت و وبلاگ ها توجه کنید و بررسی کنید که کدام پست ها بیشتر مطالعه شده اند و یا بازخورد بیشتری از آن ها دریافت کرده اید. در صورتی که قصد برگزاری یک دوره آنلاین را دارید حتما تاریخ و ساعت برگزاری هر جلسه را در بخش توضیحات وبینار بنویسید تا مخاطبان زمان دقیق برگزاری هر یک از جلسات را بدانند. از این طریق، میتوانید پلهای ارتباطی میان کسبوکارتان و مشتریان وفادار را محکمتر کرده و آنها را به کنجکاوی بیشتر دربارۀ برندتان تشویق کنید.
در نتیجه، استفاده از وبینارهای آموزشی و تخصصی میتواند به کسب و کارها کمک کند تا به سطح بالاتری از عملکرد و موفقیت دست یابند. این روش آموزشی جذاب و موثر، امکاناتی را فراهم میکند که به کارکنان و مدیران امکان میدهد تا در زمان و محل مناسب خود، به آموزشهای لازم دسترسی داشته باشند و کسب و کارهای خود را بهبود دهند. استفاده از وبینارهای آموزشی و تخصصی میتواند به کسب و کارها کمک کند تا بهبود یابند و به سطح بالاتری از عملکرد و موفقیت دست یابند. وبینارها، یکی از روشهای موثر و جذاب برای آموزش و انتقال دانش به کارکنان و کسب و کارها به شمار میروند. برخلاف دورههای آموزشی معمولی که نیازمند حضور فیزیکی در مکان آموزشی هستند، وبینارها امکان شرکت در آنها را به صورت آنلاین و از هر جایی که دسترسی به اینترنت داشته باشد، فراهم میکنند. استفاده از وبینارهای آموزشی و تخصصی میتواند به کسب و کارها کمک کند تا به سطح بالاتری از عملکرد و موفقیت دست یابند.
احتمالا شما فقط به نرم افزاری نیاز دارید که استفاده از آن واقعا آسان باشد. بستر وبینار شما باید به شما در دستیابی به اهداف خود، صرف نظر از نوع وبیناری که برنامه ریزی می کنید، کمک کند. در نهایت ، بررسی کنید و ببینید آیا می توانید در پنل کاربری خود صفحات لندینگ پیج یا صفحه فرود ایجاد کنید. آیا میتوانید یک دمو از پلتفرم برگزاری وبینار دریافت کرده و آن را تست کنید. می توانید جلسات متناوبی برای آموزش های طولانی ایجاد کنید و شرکت کنندگان بعد از اتمام هر جلسه به صورت خودکار در جلسه های بعدی نیز شرکت کنند. برای شروع، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید وبینار خود را اجرا کنید.
در این قسمت تعدادی از سوالهای رایج در ساخت نظرسنجی وبینار و رویداد آنلاین، بیان میشود. شما میتوانید از این سوالها استفاده کنید یا برای ساخت پرسشنامه آنلاین از آنها ایده بگیرید. سوال باز، سوالی است که پاسخ آن نیاز به توصیف و شرح دارد و مخاطب با گزینههای محدودی روبهرو نیست. تحلیل و بررسی پاسخِ سوالهای باز، دشوار است؛ به خصوص اگر تعداد مخاطبان شما زیاد باشند. اگر با وجود مخاطبان زیاد، از سوالات باز در نظرسنجی استفاده کردید؛ بهتر است تنها به کلمات پرتکرار در پاسخها توجه کنید و براساس آن، نتایج را تحلیل کنید. در نظرسنجی سمینار یا وبینار، در قالب سوال چندگزینهای، موضوعاتی را برای رویدادهای آینده، پیشنهاد دهید و نظر مخاطبان را درباره هر یک از موضوعات بپرسید.
مخاطبان شما میتوانند به راحتی در وبینار ثبت نام کنند و در نهایت بعد از پایان وبینار و اطمینان از رضایت شرکتکنندگان، طی ۴۸ ساعت، با برگزارکننده تسویه حساب کامل میشود. پاسخ به سوالات شرکتکنندگان و دریافت بازخورد آنی از آنها از بخشهای مهم یک وبینار خوب است؛ پس در طراحی محتوا به این مورد حتما توجه داشته باشید. این روزها در کنار وبینار، برگزاری کلاس آنلاین نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از مردم کلاس های آنلاین را جایگزین کلاسهای حضوری کردهاند. اساتید و آموزشگاههای مختلف با انتخاب یک سایت برگزاری کلاس آنلاین و برنامهریزی درست به خوبی توانستهاند رضایت مشتریان خود به دست آورند. رویدادهای 45 تا 60 دقیقهای هم برای معرفی یک محصول یا شیوه استفاده از آن بسیار مناسب است.
میتوانید فیلم وبینار خود را نیز پس از برگزاری از طریق این سایت به فروش برسانید. شما میتوانید با ثبت نام در این سایت یک وبینار رایگان برگزار کنید. با استفاده از این سرویس رایگان هزینه برگزاری اولین وبینار شما صفر خواهد بود. برای تبلیغ محصول و فروش، برگزاری وبینارهای آموزشی رایگان میتواند اثر بخش باشد. برای مثال شما قصد فروش مجموعهای از کتابهای زبان انگلیسی را دارید. هنگام تبلیغ وبینار، میتوانید با تبلیغات متقابل با کسبوکار دیگری، دسترسی خود را دو برابر کنید.
بسیاری افردا برای برگزاری وبینار از یک مجری متخصص هم استفاده میکنند. معمولا گرافیست، کارشناس تولید محتوا، گوینده مهمان و دیجیتال مارکتر افرادی هستند که به برگزاری یک وبینار حرفهای کمک میکنند. ارسال پیامک و ایمیل معرفی وبینار، تایید ثبت نام، تشکر و سایر پیامهای ضروری که به تناسب باید برای بازاریابی وبینار ارسال شود هم هزینههایی را برای برگزار کننده دارد. برای انتخاب سرویس وبینار میتوانید از روش جستجو در اینترنت استفاده نمایید. در سرویسهای وبیناری که دارای نرم افزار خاصی هستند، قطعی کمتری رخ میدهد. در صورتی که علاقمند به موضوع چگونگی ورود به وبینار هستید می توانید مقاله “راهنمای “ورود به وبینار” را مطالعه نمایید.
برای ساخت هر نوع نظرسنجی آنلاین، همین حالا میتوانید با زدن روی دکمه ورود/ثبتنام در پرسلاین حساب کاربری رایگان بسازید. افراد با حضور در سایت، فرم نظرسنجی وبینار را مشاهده و تکمیل میکنند. وبینارهای آینده را متناسب با انتظارات شرکتکنندگان بهینه میکنید. یکی از مهمترین جنبههای نظرسنجیها، شناخت ویژگیهای مخاطبین است. از این رو، سوالات دموگرافیک بخش مهمی از سوالات نظرسنجی وبینار شما را تشکیل میدهند. وبینار GoTo به شش سازمان دهنده، مجری و شرکت کننده در میزگرد اجازه می دهد تا وب کم های خود را در طول رویداد به اشتراک بگذارند.
ایسمینار با بیش از ۱.۵ میلیون کاربر در دستهبندیهای مختلف، میتواند به حوزههای گوناگون که به دنبال جذب مشتری و کاربر جدید هستند، خدماترسانی کند. یکی از مهمترین مزیتها برگزاری رویدادها به صورت وبینار نسبت به برگزاری سمینار این است که افراد با بودجه کم هم میتوانند رویدادهای خود را برگزار کنند. با گسترش و بهبود اینترنت در سالهای اخیر، برگزارکنندگان، رویدادها و گردهماییهای خود را به صورت وبینار برگزار میکنند. عوامل مختلفی وجود دارند که باعث شده تا هزینه برگزاری رویدادهای آنلاین از هزینه برگزاری سمینار کمتر شود. برای اینکه عمیقتر متوجه شوید وبینار مارکتینگ چیست، در قسمت قبل توضیح دادیم با این روش میتوان از طریق برگزاری وبینار، کالا و خدمات خود را ارائه کرد و بهواسطه تعامل با مخاطب، شهرت برند خود را ترویج داد. وقتی نوبت به تبلیغات وبینار می رسد، تمام راه های تبلیغاتی را باید درنظر بگیرید.
مقاله ۸نکته برای ایجاد نام های جذاب وبینار می تواند برای شما مفید باشد. بررسی تجزیه و تحلیل ها پس از برگزاری وبینار می تواند به شما در پیشرفت وبینار های آینده کمک کند. پلتفرم وبینار شما باید دارای تجزیه و تحلیل هایی باشد که بتوانید آنها را رصد کرده و برای آینده برنامه ریزی نمایید. شرکتکنندگان وبینارها به موضوعاتی که شما مطرح میکنید، علاقهمند هستند. همانطور که به یاد دارید، در یکی از اولین گامهای طراحی و برگزاری جشنواره فروش، اهداف خود را از راهاندازی رویداد تبلیغاتی مشخص کردید. پس از اتمام جشنواره، زمان تحلیل نتایج و بررسی این اهداف فرا میرسد.
شما میتوانید با پرداخت دلاری، وبینار خود را از طریق ادوبی کانکت برگزار نمایید. وبسایت فارسی آن با دامنه .IR نیز در حال ارائه خدمات در ایران است. از همین رو از طریق این سایت نیز میتوان با پرداخت ریالی از این خدمات استفاده نمود. برای این کار به یک کامپیوتر یا لپ تاپ مجهز به وب کم و میکروفون نیاز است. با استفاده از این دو ابزار ساده بهراحتی میتوانید ارائه خود را انجام دهید. حتی میتوانید صفحه کامپیوتر خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید و تنها بر روی محتوا خود صحبت کنید.
در دوران فاصله گذاری اجتماعی برگزاری کلاسها، وبینارها و جلسات به صورت غیر حضوری و آنلاین بهترین گزینهای است که به شما کمک میکند به اشتراک گذاری دانش بپردازید. شما میتوانید وبینار را به صورت اختصاصی و برای شرکت کنندههای خاصی که مد نظرتان است برگزار کنید. به این ترتیب لینک اختصاصیای در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید برای شرکت کنندگان مد نظر خود ارسال کنید و از آنها دعوت کنید در زمان مقرر در وبینار شرکت کنند. وبینار را یک بار برگزار میکنید و میتوانید از طریق فروش ویدیوهای آن چند بار کسب درآمد کنید. پلتفرمها معمولا هزینه زیادی برای برگزاری رویدادهای رایگان دریافت نمیکنند، به همین دلیل شما با دغدغه کمتری میتوانید وبینار خود را برگزار کنند. شما باید در یک وبینار رایگان، اطلاعاتی را به مخاطب ارائه دهید که به آن نیاز داشته باشد، انتخاب موضوع مهمترین گامی است که هنگام برگزاری یک رویداد بر میدارید و باید به آن توجه ویژهای داشته باشید.
۱- در متن ایمیل تان ۲ الی ۳ خط توضیح کلی در مورد موضوع وبینار بنویسید و به معرفی وبینارتان بپردازید یا به سرفصل های وبینار اشاره ای کنید. استفاده از این موارد، علاوهبر افزایش صمیمیت میان شما و مخاطبین، بهعنوان یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار نیز عمل خواهد کرد. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت مهبانگ فن آوری های پارس و شرکت نسیم ارتباط دماوند می باشد. این تاکتیک مستقیماً وبینار شما را تبلیغ نمیکند، اما هر روش دیگری که در این پست وبلاگ پوشش داده شده است را تقویت میکند. شما میتوانید با مشارکت دادن اعضا در شکلدهی وبینار خود، تعامل بیشتری را افزایش دهید، درست مانند مثال زیر. تا سال 2023، بیش از 4.9 میلیارد نفر در سراسر جهان از رسانه های اجتماعی استفاده کرده اند و پیش بینی می شود که این رقم در سال 2027 به تقریبا 5.85 میلیارد افزایش یابد.
هدف از برگزاری وبینار میتواند آموزش آنلاین یا برگزاری همایش باشد. وبینار در حقیقت یکی از روشهای پیشرفتهای است که برای برگزاری همایشها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. فرقی نمیکند وبینار خود را در خبرنامه ایمیل، وبسایت، رسانههای اجتماعی یا سایر پلتفرمها تبلیغ کنید، کمپین شما بسیار فراتر خواهد رفت و تعامل بیشتری با ویدیو خواهد داشت تا متن ساده. در واقع، 85.7 درصد از بازاریابان موافق هستند که اکنون ویدیو برای برندها مهمتر از سایر اشکال محتوا است. در نهایت، پس از اتمام مجموعه ایمیل، ارسال ایمیل به مشتریان احتمالی و شرکت کنندگان در وبینار خود را متوقف نکنید. اگر اجازه آنها را دارید، آنها را به کمپین ایمیل خودکار دیگری اضافه کنید که برای آنها ارزشمند است.
افزونه WooCommerce Memberships یکی از بهترین ابزارها برای مدیریت اعضا و ارائه خدمات اشتراکی در فروشگاههای آنلاین وردپرس است. این افزونه باشگاه مشتریان وردپرس به شما امکان میدهد تا بهراحتی اشتراکها و سطوح مختلف دسترسی را برای مشتریان خود ایجاد کرده و آنها را مدیریت کنید. با استفاده از WooCommerce Memberships، میتوانید تجربهای خاص برای مشتریان خود فراهم کنید که به آنها این احساس را میدهد که بخشی از یک جامعه ویژه هستند. این افزونه بهطور کامل با WooCommerce ادغام میشود و به شما این قابلیت را میدهد که محصولات و خدماتی ویژه و اختصاصی برای اعضای باشگاه مشتریان فراهم کنید. شما میتوانید سطوح مختلف عضویت را تعریف کنید و به هر سطح، مزایا و دسترسیهای خاصی اختصاص دهید. به عنوان مثال میتوانید به اعضای سطح بالا تخفیفهای ویژه، دسترسی به محتوای انحصاری یا حتی محصولات جدید را بهصورت زودهنگام ارائه دهید.
اما برگزارکنندگان سمینارها، برای تبلیغ رویداد یا گردهماییهای خود از روشهای آفلاین هم بهره میبرند. به عنوان مثال، افراد با استفاده از بنر، پوستر و موارد مشابه رویداد خود را تبلیغ میکنند. هزینه تبلیغات آفلاین در مقایسه با تبلیغات آنلاین بسیار بیشتر است و برگزارکنندگان سمینارها باید بودجهی بیشتری را برای تبلیغات و اطلاعرسانی در نظر بگیرند. علاوه بر این، افراد ممکن است که علاوه بر تبلیغات آنلاین، رویداد خود را در شبکههای اجتماعی و سایتها نیز اطلاعرسانی کنند. در همین راستا، هزینههای صرف شده برای تبلیغات در سمینارها بیشتر از وبینارها میشود. اولین موردی که باعث شده تا هزینه برگزاری وبینار بسیار کمتر از برگزاری سمینار شود این است که برگزارکنندگان نیازی به اجاره سالن برای برگزاری رویداد یا همایش ندارند.
اگر نکات دردناک مشتریان بالقوه خود را درک کنید، می دانید که چگونه از همان ابتدا توجه آنها را جلب کنید. شکی نیست که شخصیسازی میتواند به برندها کمک کند تا روابط قویتری با مشتری ایجاد کنند. بهینه سازی فرم ثبت نام وبینار برای دستگاه های تلفن همراه در دنیای موبایل محور امروزی بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که فرم پاسخگو باشد و به راحتی در تلفن های هوشمند و تبلت ها نمایان شود. اظهارات شرکت کنندگان گذشته یا کارشناسان صنعت می تواند اعتماد به نفس را در شرکت کنندگان بالقوه القا کند.
این یک استراتژی کمهزینه است که نه تنها وبینار شما را تقویت میکند، بلکه اثبات اجتماعی بیشتری را به برند شما ارائه میکند. البته، اولین قدم ایجاد یک وبینار عالی است، اما وبینار شما تنها در صورتی به نتیجه می رسد که مشتریان بالقوه شما ثبت نام کنند و در رویداد شرکت کنند. یک وبینار موفق نتیجه تلاش های خیره کننده، حرفهای و متفکرانه برای ترویج وبینار است. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید به بهترین استراتژی های تبلیغات وبینار در زیر نگاه کنیم. با در دسترس قرار دادن وبینارهای خود بر حسب تقاضا، می توانید مخاطبان جدیدی را جذب کنید که ممکن است نتوانند در رویداد زنده شرکت کنند.
ریزه کاری های GoTo را کشف کنید کنفرانس آن لاین، نیروگاه رویدادهای مجازی است که بازی را در تعامل آنلاین تغییر می دهد. این موضوع بر این فرض استوار است که افراد مایل به سازگاری هستند حتی اگر در مورد موضوع مورد بحث شما اطلاعات کافی نداشته باشند، منتظر می مانند تا موقع وعده ای که برای توضیح یک موضوع خاص داده اید فرا رسد. ناخودآگاه، شنوندگان موافقت می کنند که به صحبت های شما گوش دهند زیرا شما به آنها اطلاعات خاصی را وعده داده اید. وقتی موضوعی را که قبلا ذکر کرده اید با هیجان و شور خاصی توضیح دهید، ناخودآگاه احساس رضایت همراه با تمرکز بیشتر در آن ها شکل می گیرد. اگر قبلا چیزی در ذهن ندارید، انتخاب موضوع وبینار و انتخاب عنوان مناسب برای آن می تواند چالش بزرگی باشد.
بنابراین، افزایش قیمت محصولات موجود در بازار با استناد به نرخ ارز جدید، از دید اقتصاد مبتنی بر توزیع یارانه و رانت توجیهپذیر نیست و بیشتر به سودجویی نزدیک است. یکی از اصلیترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت تمامشده لوازم خانگی، تغییر نرخ ارز وارداتی است. از زمان راهاندازی بازار ارز تجاری تاکنون، نرخ ارز قابل تخصیص به واردات از ۵۴ هزار و ۴۰۰ تومان به ۶۶ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش یافته است؛ یعنی حدود ۲۲ درصد رشد. این تغییر، تأثیر مستقیمی بر هزینه تولید کارخانههای مونتاژکننده لوازم خانگی گذاشته است. گزارشها نشان میدهند که این افزایش قیمت بین ۵ تا ۲۰ درصد در محصولات مختلف بازار اعمال شده است. به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همزمان با صعود نرخ دلار به حوالی ۸۰ هزار تومان، بازار لوازم خانگی دچار آشفتگی شد.
در این صورت میتوانید وبینار خود را باکیفیت بسیار خوب ارائه دهید. همانطورکه میبینید هزینه برگزاری وبینار از لحاظ حجم و سرعت اینترنت مورد نیاز نیز بسیار خوب است. با راه های بسیار زیادی برای تبلیغ وبینارهای آینده، نکته کلیدی این است که جسور باشید و کانال های تبلیغاتی مختلف را آزمایش کنید. نتایج را رصد کنید تا ببینید چه چیزی باعث ثبتنام بالا در مقایسه با میزان حضور شما شده است، و به کمپینهای قبلی ادامه دهید. اگر هدف وبینار شما معرفی محصولات جدید است، می توانید مقالات پایگاه دانش مرتبط را بنویسید تا اطلاعات مفیدی در مورد محصولات خود ارائه دهید.
شما به تنهایی هم میتوانید برای وبینار خود بازاریابی آنلاین انجام دهید یا برای برگزاری از تجهیزاتی در اختیار دارید مثل لپ تاپ، هدفن و اسپیکر خود استفاده کنید. برای اینکه یک وبینار تاثیر گذار برگزار کنید باید سرمایه گذاری عاقلانهای انجام دهید تا بتوانید هزینه تولید و ارائه وبینار مطلوبی که قصد برگزاری آن را دارید تامین کنید. این کار به سرمایه زیادی نیاز ندارد اما باید با دید واقع بینانهای به هزینهها داشته باشید. یکی از مهمترین هزینههای برگزاری یک سمینار آنلاین تامین تجهیزاتی است که به آن نیاز دارید. اگر قصد شما از برگزاری وبینار، ورکشاپ و آموزش است باز هم با هزینه برای تبلیغات و جذب مخاطب بیشتر میتوانید، سود خوبی را به دست آورید. از همین رو مدرس با به اشتراک گذاشتن صفحه کامپیوتر خود برای کاربران، پاورپوینت را پخش نموده و توضیحات خود را نیز بر روی آن ارائه میدهد.
حتی می توانید چک لیستی از موضوعات مختلف را برای انتخاب عنوان وبینار بعدی برای آن ها ارسال نمایید و بررسی کنید که چه عنوان و موضوعی را می خواهند دنبال کنند. سپس عنوان وبینار آینده خود را برپایه آمار بدست آورده برنامه ریزی و اجرا کنید. حتی می توانید با استفاده از بازپخش وبینار خود، برخی از قسمت های آن را به صورت ویدئو کوتاه برش زده و در صفحه دیجیتال مارکتینگ خود قرار دهید. تا کسانی که حتی در وبینار شرکت نکره اند بتوانند بخش های مهمی از وبینار شما را ببینند و برای شرکت در وبینار های بعدی شما برنامه ریزی نمایند. همانطور که ارائه می دهید، برخی از تکنیک ها را برای بالا نگه داشتن انرژی پیاده کنید.
Logitech یکی از برندهای معتبر این حوزه است که مدلهای مختلفی ارائه میکند. مهمترین هزینه بخش سخت افزاری مربوط به تهیه لپ تاپی است که به کمک آن بتوانید فایلهای وبینار را آماده کرده و ارائه دهید. شما به یک لپ تاپ نیاز دارید که قبل، حین و پس از برگزاری وبینار بتوانید از آن استفاده کنید. برخی وبلاگها در ازای دریافت هزینهای مقاله تبلیغاتی شما را منتشر میکنند. از همین رو میتوانید مقالهای مفید در رابطه با وبینار خود بنویسید و از این سایتها بخواهید پست آن را منتشر نمایند. 3) نرم افزار ادوب کانکت نیز یکی از سرویسهای خارجی برای برگزاری وبینار است.
اجاره سالن همایش برای برگزاری سمینار، هزینه بسیار زیادی دارد و برگزارکنندگان معمولا بخش زیادی از بودجه خود را به این موضوع اختصاص میدهند. در این مطلب هر آنچه که برای برگزاری یک وبینار نیاز دارید را بیان کردیم تا بهترین وبینار یا کلاس آنلاین را برگزار کنید. کافیست مرحله به مرحله پیش بروید و نکات گفتهشده را مدنظر قرار دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید. ما در ایسمینار در کنار شما هستیم تا بهترین تجربه را از برگزاری وبینار داشته باشید. برگزاری وبینار به شما این امکان را میدهد که به تعداد بیشتری از مخاطبان در سراسر کشور دسترسی داشته باشید. همچنین دیگر احتیاجی نیست برای برگزاری یک دوره، چند ساعت رانندگی کنید و سر کلاس حاضر شوید.
در مقاله ۱۱پلتفرم برتر برگزاری وبینار در سال 2021 مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین در قسمت وبینار مارکتینگ می توانید تمام قواعد و اصول انتخاب بهترین پلتفرم وبینار آنلاین را بیابید. بازاریابی وبیناری به استفاده از یک وبینار یا سمینار آنلاین برای برقراری ارتباط با مخاطبان، معرفی محصول و خدمات و ارتقای برند گفته میشود. بازاریابی در وبینار ابزاری برای به دست آوردن مشتریان بالقوه جدیدی است که به خدمات و محصولات شما علاقه نشان میدهند و میتوانند در آینده یک مشتری بالفعل باشند و فروش و سود شما را افزایش دهند. باید بدانید که تنها هزینهای که باید برای برگزاری وبینار بپردازید، هزینه استفاده از نرمافزارهای برگزاری وبینار است و نیاز به هیچ هزینه دیگری نیست.
همچنین میتوانید با طراحی سوالات باز، بدون اعمال اثر بر نظرات مخاطبین از آنها بخواهید درباره بخشهای مختلف وبینار و رویداد آنلاین شما نظر بدهند. این ادغامهای CRM امکان همگامسازی آسان اطلاعات مهمان را بین سیستم CRM شما و GoTo Webinar فراهم میکنند. این ویژگی با بهروزرسانی خودکار CRM با اطلاعات شرکتکنندگان، مدیریت دادهها را ساده میکند. با درک اینکه کدام کانال ها بیشترین ثبت نام را دارند، می توانید منابع بازاریابی خود را کارآمدتر تخصیص دهید و استراتژی های تبلیغاتی خود را برای وبینارهای آینده بهینه کنید. میتوانید این گزارشها را برای بررسی عمیق دادهها دانلود کنید و به شما کمک میکند تا برای رویدادهای آینده تصمیمگیریهای مبتنی بر دادهها بگیرید. این ویژگی برای درک اینکه چه چیزی خوب کار می کند و چه زمینه هایی ممکن است نیاز به بهبود داشته باشند بسیار مهم است.
کاری که به شما توصیه کنیم این است که به کل لیست مخاطبان خود، لینک ثبت نام وبینار را با پیامک یا ایمیل یا در رسانه های اجتماعی و ... افزودن بنر به وب سایت اصلی شما و قرار دادن صفحه ثبت نام در صفحه اول سایت می تواند راهی مفید برای جذب مخاطب در وبینار باشد. به عنوان مثال، اگر وبینار آموزش مشتری را برگزار خواهید کرد، می توانید فردی متخصص را از تیم فنی دعوت کنید تا جنبه های فنی و قابلیت های منحصر به فرد محصول را برای شرکت کنندگان توضیح دهد. افزودن اعضای تیم به وبینار می تواند برای مخاطبان شما ارزش ایجاد کند و به ایجاد روابط با مشتریان کمک کند. اگر هدف شما ایجاد سرنخ ها و یافتن مشتریان جدید در برگزاری وبینار است، به پلتفرمی نیاز دارید که بتواند وبینارها را از قبل برنامه ریزی کند و تاریخ و ساعت برگزاری آن را دقیق مشخص نماید.
این مقالات حرفه ای و آسان به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به سرعت خدمات شما را درک کنند و پایگاه مشتری شما را افزایش دهند. برای اجرای نظرسنجی پیش از وبینار، توصیه میکنیم لینک نظرسنجی را در صفحه ثبت نام وبینار قرار دهید. در انتهای وبینار نیز میتوانید با نمایش پاپآپ از شرکتکنندگان دعوت کنید در نظرسنجی شرکت کنند. پاسخ به سوال شرکتکنندگان میزان رضایت آنها را بسیار بالا میبرد. با این سوال، مطمئن میشوید که شرکتکنندگان، آنچه میخواهند را از وبینار دریافت میکنند. احساس رضایت در شرکتکنندگان، آنها را به مخاطب یا مشتری وفادار تبدیل میکند.
با استفاده از ابزارهایی مانند گوگل ادز، تبلیغات بنری و پاپآپ، میتوانید مخاطبان هدفمند را به جشنواره فروش خود هدایت کنید. که بودجه ای که برای هزینه های پیش بینی نشده در نظر میگیرید متناسب با بزرگی سمیناری که قصد برگزاری آن را دارید باشد. همانطور که گفته شد برخی از هزینه ها بر اساس تعداد شرکت کننده ها متغیر هستند، باید مراقبت هزینه های پیش بینی نشده ای که با افزایش شرکت کننده ها ممکن است به شما تحمیل شود نیز باشید و برای آنها آماده باشید. برگزاری سمینار اغلب با اهداف آموزشی و توسط مدیران سازمان ها یا دانشجویان فوق لیسانس انجام می شود. سمینار نوعی گردهمایی افراد مختلف از یک جامعه مشترک با هدف تبادل اطلاعات است. در این گردهمایی نتیجه تحقیقات یک فرد یا گروه در محل یا سالنی به افراد دیگر ارائه می گردد.
ایسمینار به شما این امکان را میدهد تا بعد از پایان وبینار، فیلم آن را به فروش برسانید و یک درآمد مادامالعمر برای خود ایجاد کنید. فراموش نکنید سرعت اینترنت برای شرکت کنندگان وبینارها از اهمیت کمتری برخوردار است و آنها با یک سرعت متوسط اینترنت و یک لپ تاپ معمولی به راحتی میتوانند در سمینار شرکت کرده و از مباحث مطرح شده در آن استفاده کنند. سامانههای برگزاری سمینار آنلاین بر اساس محاسباتی که خودشان انجام دادهاند و مقایسه خود و قابلیتهایشان با رقبای داخلی و خارجی اقدام به قیمت گذاری خدماتشان میکنند. معیار بعدی مربوط به استفاده نرم افزار هست که بابت آن هم هزینهای دریافت میشود. پلتفرمها معمولا از شرکت کنندگان وبینار هزینهای دریافت نمیکنند. افرادیکه یک لپ تاپ مناسب در اختیار دارند نیازی به خرید وب کم نخواهند داشت اما اگر از PC برای ارائه استفاده میکنید، لازم است یک وب کم خریداری کنید.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری